Friday 20 May 2011

Pomarančno milo, tudi s pilingom

Spet sem v fazi eksperimentiranja, rezultat pa so novi in zanimivi izdelki.

Najprej vam predstavljam pomarančno milo!



Kot vsi ostali izdelki je tudi pomarančno milo ročni izdelek, s popolnoma naravnimi sestavinami. Za to milo sem se še posebej potrudil in dodal posušene naravne pomarančne lupine, ki sem jih zmlel s strojčkom.



V nekaterih milih je več lupin, kar da milu odlično lastnost pilinga, oz. odstranjevanja odmrle kože pri tuširanju. Mil s pilingom bo vedno nekaj na voljo, večinoma pa bom izdeloval "klasično" milo z vonjem pomaranče. Kot sivkino ima tudi pomarančno milo super lastnosti za kožo, nikakor je ne izsušuje in je primerno tudi za umivanje po celem telesu. Kožo navlaži, neguje in jo naredi gladko in mehko.

Vonj eteričnega olja pomaranče je bolj blag od sivke, a vseeno aromatičen in poletnem času primeren. Za prelivanje barv iz rjave, oranžne v rumeno je krivo naravno barvilo in začimba kurkume, ki ima tudi številne zdravilne lastnosti.

Sestavine: palmina mast, olivno olje, kokosovo olje, karitejevo maslo, naravni pomarančni olupki, kurkuma, eterično olje pomaranče

*** Pomarančno milo s pilingom***

Ko sem pomarančnemu milu dodal več pomarančnih olupkov, sem ugotovil da je to odlično milo za piling (odstranjevanje suhe kože).

Kontakt: naravnamila.blogspot@gmail.com 

Poletni pozdrav


No comments:

Post a Comment