Friday 20 May 2011

Brivno milo

Druga novost pa je prav nenavadno presenečenje - Brivno milo!


Ideja brivnega mila se mi je zdela malce nenavadna, ker sem navajen na brivno peno, niti nisem videl še kaj takega v prodaji. Na neki internetni strani sem zasledil, da je to kar popularen izdelek domačih izdelovalcev mil. In seveda sem moral takoj tudi sam poskusiti kako se obnese.

Ključ do uspeha brivnega mila je v izredno negovalnih oljih za kožo, kot so olivno olje, ricinusovo olje in mandljevo olje. Ricinusovo olje v  kombinaciji z naravno glino pa da fantastičen rezultat: spolzko površino za britje. Ko se namilimo po obrazu, na vrhu kože nastane poseben spolzek sloj mila, ki ščiti kožo pred britvico, tako da ta kar drsi po koži. Brivno milo lahko nanesemo na obraz s čopičem, direktno z milom in vodo ali pa si kar namilimo roke in namažemo obraz. Penjenje je vsekakor boljše od navadnih mil. Ker je brivno milo popolnoma naravno pa žal ne moremo pričakovati penečega učinka brivne pene.

Najbolje od vsega pa je tako mehka koža na obrazu, kot je sam še nisem doživel. Obraz po britju samo splaknem z vodo, občutek mehkobe pa ostane tudi par dni. Koža se tudi malo ne suši ali peče.

Dodal sem eterični olji evkaliptusa in timijana, ki data brivnemu milu prijeten, predvsem pa osvežujoč vonj.

Sestavine: olivno olje, kokosovo olje, ricinusovo olje, palmina mast, mandljevo olje, naravna glina, eterični olji evkaliptusa in timijana

Kontakt: naravnamila.blogspot@gmail.com 

Lp


No comments:

Post a Comment